Cobra snake is the thing, babe

image122

Idag har jag varit allt som börjar på bokstaven S; sölig, sorgsen, sömnig, sexton och seg. Jag försov mig, och det förstör en hel dagsrytm enligt mig. Nyss ringde jag mamma och bad henne att köpa frysta jordgubbar till mig på vägen hem från jobbet. Vi får se om hon lyckas hitta det i någon ICA affär på vägen. Att börja klockan åtta och sluta klockan fyra nästan varje dag tar kål på en, nu sitter man här klockan 17.35 och önskar att klockan kunde ticka tillbaka två timmar av sig själv. Då skulle jag ha tid att både plugga tyska, fota och chatta. Men det handlar om prioritering och idag måste jag plugga. Som varje dag. Herregud, rädda mig! Jag har fan inget liv längre.

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag gillar din blogg. Fin design.

2007-12-11 @ 18:42:40
URL: http://hotfox.blogg.se
Postat av: Ems

Sarah: Tack så jätte mycket! :D Ska kolla in din nu!

2007-12-11 @ 19:40:50
URL: http://KNOSSE.BLOGG.SE/
Postat av: Jaco

FRYSTA JORDGUBBAR HAHA!!! VAD HÄNDE AV HALLONENNNN!. TA ETT DJUPT ANDETAg och räkna till 3 det hjälper!

2007-12-12 @ 17:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0