Detaljerna

image132

Jag har bestämt mig för att vara dystert mörk på nyårsafton.
Med glansiga blanka tyger, nitar och färgstarka skor samt handväskor. Det är detaljerna som gör det. Har man en klänning som lätt smälter undan är det perfekt att ha de röda skorna till, och varför inte den volangaktiga röda portmonnän bredvid? Själv önskar jag att jag kunde ha min vinröda klänning från H&M Trend med svarta pumps och röda läppar. Utan pengar är det lönlöst att önska, jag längtar tills studie bidraget kommer. Snygga väskor hittar du hos Bianco och klänningarna finns på Minimarket och Top Shop. Glöm inte håret! Just nu har jag crush på hårband, lite hippie-liknande detaljer som värmer. Lätt att göra, lätt att hitta. Hårbandet på bilden är ett av alla erbjudanden från Urban Outfitters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0