För att avrunda

För att avrunda året så tänkte jag lägga ut en bild per månad som jag tagit. Enjoy!

        JANUARI            FEBRUARI                   MARS                      APRIL
     


          MAJ                       JUNI                     JULI               AUGUSTI
     


     SEPTEMBER              OKTOBER              NOVEMBER              DECEMBER
     


JANUARI: Bilden är tagen en iskall, härlig dag i Sälen med Jessica och Sofia som modeller!
FEBRUARI: Jag gick till frisören som rockbrud och kom därifrån som emo.
MARS: Det var överaskningsparty, vi röjde och min vän Emma fyllde år!
APRIL: På bilden posar Clara och Simon hemma hos Philip, sådär såg en vanlig dag i april ut.
MAJ: Jag fotade mycket vid en ruin under maj och juni, där är resultatet. (ojusterad bild)
JUNI: På bilden från vänster sitter John och sedan Philip till höger. Tagen på midsommarafton, party party!
JULI: Jag fotade Philip, som alltid.
AUGUSTI: Tre härliga dagar spenderades med bästa folket i min sommarstuga utanför Sala.
SEPTEMBER: Vänstra bilden ser ni mig sitta och spela piano med en gömd Lucas bakom mig. Högra bilden är tagen från när kära SPEUR07 var i Erken och jobbade. Minnen som fan!
OKTOBER: Emma trixar med kameran as usual.
NOVEMBER: Var på Gotland som vanligt, jag + syster och hennes man på bilden.
DECEMBER: Luciavaka @ Anto, underbar och efterlängtad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0