HE HE HE

image163
Nu sitter jag här
och dricker det alldeles för söta téet från min tékopp som jag fick när jag fyllde 15. Bella köpte den åt mig och den föreställer ett par uppknäppta jeans, vilket symboliserar att jag fyllde byxmyndig. Klyftigt tjejen! I vilket fall som helst så var gårddagen ändå rätt lyckad, med tanke på att jag hade feber och en tickande bomb i huvudet som ville sprängas vilken sekund som helst. Plus att jag skrev massa fel i det förra inlägget, men det är det väl ingen som dör av! :D bättre lycka nästa gång.. eller något i den stilen. Nu väntar jag bara efter bilder från igår, dom kommer visas här och i bloggen senare idag! Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0