Julklappar

image133

Det största problemet jag alltid har på julen är att fundera ut julklappar till min pappa och min brorsa. Det är alltid svårast att vara kreativ till killar, jag har ingen aning om varför. Oftast brukar det bli någon snygg tischa från diverse olika affärer, eller varför inte en bok? Böcker uppskattas alltid i min familj, speciellt om det är Harry Potter. Själv har jag aldrig varit förtjust i Harry Potter, men då har jag väl något att läsa när jag blir äldre och behöver ta död på tiden. Något annat som alltid går hem är självklart godis, i mängder. Det räcker länge och går åt, en riktigt klassisk present. Även strumpor är behövande för alla, speciellt för mig. Det går hål på dom så fort jag börjar använda dom, ibland undrar man om jag köpte dom med hål i. Något som för mig är ett måste varje jul så är det biljetter till Melodifestivalen kommande år, det är en tradition som hållt i sig så länge jag kan minnas. Dessutom är hela min familj musiktokiga, så en IPOD skulle aldrig sätta fel! Men som vanligt kommer frågan pengar?! upp i huvudet. Då säger jag: Böcker, godis och tshirt is the right thing.

Men det bästa utav allt är nog att ge bort en händelse. Till exempel en utflykt, eller att bli bjuden på resturang! Det skulle vara toppen. Synd att man inte orkar vara kreativ 24/7. Det återstår att se vad jag får under granen, jag har ju trots allt bara önskat mig en sak och det är en systemkamera. Det eller ingenting alls.

Tshirten är från Tshirtstore.

Kommentarer
Postat av: Jaco

Krässssen hahahahaha!om du inte får en kamera lackar du då!!!! all to the beutiful princess!!

2007-12-17 @ 21:07:13
Postat av: Jaco

Krässssen hahahahaha!om du inte får en kamera lackar du då!!!! all to the beutiful princess!!:D

2007-12-17 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0