Just nu..

Just nu längtar jag efter:
en riktig jul med flera meter hög snö.
Just nu önskar jag: att jag inte var ensam.
Just nu tänker jag på: en person som jag kanske inte borde tänka på.
Just nu finns det inget som: är så jobbigt som min huvudvärk.
Just nu hoppas jag: att Evelina, gumman, mår bättre! OCH SOVER!
Just nu lyssnar jag på: THE WOMBATS, vilka annars?
Just nu hatar jag: allt som har att göra med popularitet att göra.
Just nu vill jag: ha så många läsare på min blogg att det svämmar över.
Just nu fattar jag: att ovanstående punkt inte är möjligt.
Just nu känner jag: att det här börjar bli lite drygt men jag är party just nu :D
Just nu vägrar jag: att gå och lägga mig, gissa varför?
Just nu skulle jag gärna: vara där du är.
Just nu saknar jag: vissa saker jag borde släppa och nya saker jag borde bevara.
Just nu ska jag: först avsluta den här tråkiga fyllelistan och sedan sova. Kanske. Lite.
Just nu undrar jag: ifall någon tänker kommentera det här?
Just nu avslutar jag med: att säga GOD NATT! Tack för ikväll älskade klassen!


image161     image162

pics:cass bird
the best ever

Kommentarer
Postat av: hah

Men lol, smart brud där!

Just nu hatar jag: allt som har att göra med popularitet att göra.
Just nu vill jag: ha så många läsare på min blogg att det svämmar över.

bestäm dig hur du vill ha det där med popularitet egentligen x___x

2007-12-20 @ 10:41:51
Postat av: SMART BRUD SVARAR

HAHAHAHA ojsan hoppsan, jaja :) det är inte hela världen ;> hahahaha

2007-12-20 @ 10:43:57
URL: http://KNOSSE.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0