Sammanfattning av året 2007

image136

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Självklart.
2. höll du några av dina nyårslöften?
Delvis, till&från.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.
4. dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!
5. vilka länder besökte du?
Eh. sverige. :c
6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Bättre självförtorende..
7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
22 juni, 26 juni, 12 augusti bland annat.
8. vad var din största framgång 2007?
Har jag haft någon framgång? Jag tror inte det..
9. Största misstaget?
Clara vet.
10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Vilken fråga, det är mig vi pratar om!
11. bästa köpet?
Det måste varit biljetterna till Arctic och Smashing!
12. vad spenderade du mest pengar på?
Godis, but no more! och kläder..
13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Clara, Sofia, några pojkar kanske
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Erken-låten (snor av Eve, men den kommer man självklart minnas!)
+ alla låtar med Arctic Monkeys, Pearl Jam, The Knife och Razorlight.
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket, mycket, extremt mycket deppigare.
16. vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på året och gått vidare, istället för att bara se tillbaka.
17. vad önskar du att du gjort mindre?
Att jag inte tänkt så mycket, och istället tagit allt som det kom..
Släppt förra sommaren..
18. hur tillbringade du julen?
Det blir myspys hemma på hbg!
19. blev du kär i år?
Who knows.
20. hur många one night stands?
HE HE inga.
21. favoritprogram på TV?
OC helt klart, shit vad det har hängt med hela året!
22. bästa boken du läste i år?
Hur kär får man bli och Expert på att rodna.
23. största musikaliska upptäckten?
Arctic Monkeys och Smashing Pumpkins!
24. något du önskade dig och fick?
Flera gånger..
25. något du önskade dig men inte fick?
Några vet, andra inte. Jag vet.
26. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Danstävlade på SM och skadade mig så jag inte kunde gå.
27. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade släppt allt som hänt förut.
28. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Eh. Grunge. Haha, jag vet inte..
29. vad fick dig att må bra?
Familjen, måns+bill+bull.
30. vilken kändis var/ÄR du mest sugen på?
RIVER PHOENIX, alltid! Haha
31. vem saknade du?
Eh. Vill inte tänka på det.
32. de bästa nya människorna du träffade?
Jag säger som Eve, SPEUR07 är oförglömliga hela bunten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0