She's hearing voices

If I could do it again
I'd make more mistakes
I'd not be so scared of falling

När Måns Zelmerlöw berättar om spöket Ernst som lever på teatern i Göteborg, under TVsändning i programmet Babben & co, så kan jag fortfarande inte sluta tänka. Idag var en toppendag, verkligen. Jag hade kul hela tiden. Ända tills nu. Sitter själv med en tekopp bredvid mig i hopp om att bli frisk, samt med Bloc Party i bakgrunden. Jag har blivit besatt av Kele Okereke's röst i alla låtarna, han är grym. Hoppas att kvällen slutar lyckat. Det lär ju sluta så i vilket fall som helst, för jag är gladare än på länge.
Vad beror det på då? Jag vet.


Bilden tagen sommar tvåtusensju.

Kommentarer
Postat av: alex

waiting for the 7.18, january i endless....
vem var det som introducerade dig för bp då:D?

2007-12-23 @ 12:01:24
Postat av: Ems svarar

Du, du, du!

2007-12-23 @ 16:27:13
URL: http://KNOSSE.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0