Tonight is the night

Tro det eller ej, men om 8 timmar står jag och dansar loss i Antoines vardagsrum med dunkande musik som omringar mig. Plus alla andra i min klass, alla i SPEUR07. Det är klassfest, med maskerad tema. Som sagt så ska jag klä ut mig till hippie, allt är fixat. Jag har peruken, (ÄNTLIGEN! En person på minst 200 pers hade en häxperuk, notera EN enda jävel!) jag har kläderna och jag har detaljerna. Jakob ska vara min hippieman, det ska bli trevligt. Den här kvällen ser jag verkligen fram emot, jag behöver den!

image156 

Kommentarer
Postat av: guldbarn

ni snor vårt tema........

2007-12-19 @ 18:53:47
Postat av: EMS SVARAR

EY! jag tror inte att ni var de första människorna på jorden som hade en maskerad :D HIHIHI

2007-12-19 @ 23:35:26
URL: http://KNOSSE.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0