Bombhotad skola

Jag sitter och dricker äppelkake té med extra mycket socker när mobilen plötsligt börjar vibrera ett antal gånger, vilkte visar sig att jag fått ungefär fem sms som alla innehåller:
CARLFORSSKA GYMNASIET ÄR BOMBHOTAD!

Man har ju både läst och hört om den finländska skolan där en elev kom in med pistol och skjöt ner ex antal personer. Men att det kanske skulle hända samma sak i Sverige har man aldrig riktigt funderat över. Skakande sitter man nu och försöker att tänka att det bara är larv, att ingenting kommer hända. Men jag bor väldigt nära skolan, så vad gör man? Man får nästan panik.

Kommentarer
Postat av: Jaco

FAN VAD SJUKT usch du får inte gå ut för mig!!!!.
bombhotad shit vad creepigt!!!

2007-11-30 @ 13:43:40
Postat av: Jaco

USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH

2007-11-30 @ 13:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0