Jackie is the thing, babe

Nu lyssnar jag på när Jackie spelar gitarr, tänk om man kunde. Har alltid velat kunna men har också alltid haft en ostämd gitarr. Det funkar liksom inte i längden när man bara stör sig på att allt låter helt FEL. Dessutom kan jag inte stämma, så därför får det väl vara för tillfället.

Disarm you with a smile and cut you like you want me to.
Cut that little child, inside of me and such a part of you.

Äh, bara för att Jacob sjunger och spelar så fint,
så får jag väl dela med mig av Smashing och låten Disarm. Here it comes!


Kommentarer
Postat av: JACKIE!!!

ÅÅÅH DU e en duva:D haha det var inteså fint schpelande men tack iaf. HAHA nu ska jag skriva en sång om dig bara för de!!!!!!

2007-11-14 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0