Take a walk on the wild side, honey

Den här dagen har haft så många positiva vibbar att jag blir galen, idag är en bra dag för idag mår jag bra. Dagen började med att pappa tvingade mig till min mattelektion på morgonen, den segaste ever eftersom jag jobbat så mycket på gotlandsfärjan under lovet att jag ligger före. Men jag, Bella och Lucas underhöll oss med att leka med våra nya miniräknare (öh, haha) och ta fula kort. När det hade gått ungefär 1½ timme slutade jag, såna skoldagar borde det finnas mer av. Sedan hämtade pappa mig = slapp cykla. Plus, plus, plus all over. Efter det har jag bara spenderat min lediga onsdag med att läsa tidningar, lyssnat på Smashing Pumpkins och haft en spastund för mig själv. Jag riktigt njuter, ibland är det skönt att vara förskyld. Ibland är det skönt att få vara hemma och vara för sig själv.

Förresten har jag fixat en ny layout till sidan, vad tycks? (ON THE TOP!)

image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0