Fuck the past, the future will be better

Jag kom precis hem från Adam, ska sätta igång med mitt historia arbete nu som ska vara inlämnat imorn. Duktig flicka, inte. Kommer aldrig palla! Men imorn blir det fest och det ser jag fram emot. Dagsfester har jag hört är dom bästa, ska nog försöka fota lite också trots att jag har fått fotoskräck sen jag ramlade med pappas systemkamera.. jag är fan omöjlig. Men jag lyckas alltid klumpa till det på något sätt. Hörs, god natt.


Dagens fucking låt:

Justice - Genesis

Kommentarer
Postat av: Caroline

Å den låten är så bra!

2008-04-08 @ 08:18:57
URL: http://carolineklaesson.blogg.se
Postat av: Adam

Lyssna på phantom pt2 sen kan vi snacka brudän! puss

2008-04-10 @ 17:56:06
Postat av: EMMA SVARAR

Caroline: I know, I know!
Adam: Haha, den är också grym men genesis är bäst, mohaha! puss

2008-04-10 @ 18:17:52
URL: http://KNOSSE.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0