Sommaren är kort

Världens bästa kille firade mig igår med kinamat, guitar hero och mys. Jag hade en underbar födelsedag, så nu gäller det bara att börja räkna ner till sommarlovet på allvar. Imorgon är det valborg, våran skola verkar vara nästan den enda skolan i hela Sverige som inte är lediga. Det suger, istället ska klassen ha bip-test som sista lektion; springa från sida till sida i gympasalen på så kort tid som möjligt. Hatar det men jag överlever! Nu ska jag ut och ligga i gräset, njuta av solen och tänka sommar.image523
Pic:
bästa maja

Kommentarer
Postat av: Emelie

vi är inte heller lediga. däremot är det klämdag på fredag. men det kanske alla skolor har?

2008-04-29 @ 21:26:24
URL: http://basic.devote.se/
Postat av: EMMA SVARAR

Emelie: Jo, jag tror alla skolor har klämdagen :) det har vi i alla fall som tur är!

2008-04-30 @ 17:03:24
URL: http://KNOSSE.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0