Dagens

Nu när jag precis tagit mig genom The Black Death i Historiaboken så tänkte jag bjuda på en dagens innan det är dags för mig att börja plugga Geografi ...

Dagens låt: U2 - Sunday Bloody Sunday
Dagens klädsel: Svarta tights, Vit tshirt, svart oversize linne och raggsockor. Se bilden längst ner i inlägget. (Är man sjuk så är man.)
Dagens irritation: Plugg, alldeles för mycket plugg.
Dagens önskan: Att Alexander satt här bredvid mig och spelade gitarr.
Dagens längtan: Mando Diao 6/3 med Alexander och Maja.

image332
Min Emo-pose får stå för mitt humör idag. Plugg och feber är helt enkelt inte min grej.
Solbrillorna köpte jag på Läkarmissionen för 15 spänn.

Kommentarer
Postat av: Bamse

Älskar den där låten.

2008-02-18 @ 14:25:53
Postat av: Emma svarar

Bamse: Jag också, en av de bästa!

2008-02-18 @ 14:29:05
URL: http://KNOSSE.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0