If you leave me now, you take away the biggest part of me

Precis just för fem minuter sedan åkte Klara, Melanie och Malin hem igen efter en lång och mysig kväll tillsammans. Det var riktigt underhållande må jag säga! Det måste göras om snarast. Nu sitter jag här och tänker på allt jag inte borde tänka på. På sommaren två tusen sex, på hur mycket jag saknar högstadiet, på hur härligt det vore om jag bara kunde känna mig säker igen. Få känna fötterna stå stadigt mot marken utan att behöva oroa mig det minsta. Jag önskar bara att jag inte hade tappat bort den känslan.
image399image400











Från vänster: Klara, Malin, Melanie och så jag ... som var allmänt ofixad och mysig.
(Du får mig att känna mig hel igen. Alexander, ingen är som du.)

Kommentarer
Postat av: Jontos

Jag fattar ingenting, speciellt inte hur man kan sakna högstadiet, men det kanske var bättre på Fryx vad vet jag. Singstar är alltid bra, du får ta och skaffa dig Guitar Hero, på tal om det borde jag nog öva lite, var länge sen nu. =/

2008-02-28 @ 01:13:13
URL: http://www.fz.se/bloggar/jontos/
Postat av: EMMA

Jontos: Haha, jadu. Hade man bra vänner som man inte vill missta så saknar man det så det gör ont.

2008-02-28 @ 01:17:25
URL: http://KNOSSE.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0