Just another boring afternoon

I väntan på att något kul skulle hända så fyllde jag i en grej som jag hittade på bdb.
Det man ska göra är att sätta sin musikspelare på "shuffle" och sedan fylla i frågorna med titeln på låten som kommer när man byter. Mycket nöje...


1.   
Hur mår du idag?
Fraternity
2. Kommer du komma långt i livet?
In your honor           
3. Hur ser dina vänner dig?
I bet you look good on the dancefloor
4. Kommer du gifta dig?
He knows
5. Vad är ditt livs themesong?
Weenie Beenie
6. Vad e ditt livshistoria?
The return of the berserker
7. Hur är skolan för dig?
Ringing bells
8. Hur kan du komma framåt i livet?
Dance inside
9. Hur kommer imorgon vara?
Nag nag nag nag
10. Vad är det bästa med dina vänner?
Cute without the e
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Blood sugar sex magic
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
The pioneers
13. Hur är det med ditt liv?
You are dreaming
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Vision of heaven
15. Hur ser världen på dig?
The present
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Cut the rope
17. Vad tycker dina vänner om dig?
Signal and sign
18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Hidden track
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
For all these times, for all these times son
20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Övningsköra
21. Kommer jag nånsin ha barn?
Save the population
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?prayer              
The
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
So here we are
24. Vad är några tips till mig?
Parting of the sensory
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
The unshockable
26. Vad är min danssång?
Kill the director

min vart således inte så rolig som den kunde ha blivit.


Kommentarer
Postat av: eva

haha, hur kan jag roa mig själv - övningsköra

2008-02-06 @ 21:11:55
Postat av: FROM GERMANY

4. Kommer du gifta dig?
He knows

;) hell yes

2008-02-06 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0