Things to do when the day passes by

image327 image328 image329
Dagens droger.
Mando Diao, Bloc Party och U2.

Det är måndag och jag känner mig ovanligt slö.
Febern trycker ner humöret så enormt att man bara får lust att ligga i sängen och sova - varenda sekund. Men idag är att-göra-listan lång. Jag lovade Anna att ta tag i plugget, försöka att göra mitt bästa.
Så idag har jag bestämt att jag ska göra följande:


image330Läsa genom Historian. Vi har Historia på engelska, skriven för studenter som går på Oxfords Universitetet. Ingenting man vill sätta händerna i direkt..
image325Läsa Geografin och skriva nyckelord. Även Geografi har vi på engelska, men detta på ett enklare språk som man i alla fall förstår det mesta av.
image330Blogga, blogga, blogga. Min belöning om jag klarar något av ovanstående. Det återstår väl bara att se, antagligen kommer jag blogga senare.
image325Städa mitt rum, om tid finns över vill säga. (Not.) Jag kanske sätter igång och bakar en kladdkaka istället. Bara för att hitta annat att göra än att plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0