Torsdag, snart fredag

Sitter här i sängen, kollar på tv och bloggar lite. Har legat här ända sedan dess att jag kom hem från fotbollsträningen. För er som inte vet så tränar jag ganska mycket, närmare bestämt fem fotbollspass varje vecka plus något gympass om jag orkar och har tid. Ser fram emot helgen, det ska bli riktigt skönt att bara få ta det lugnt och inte göra något speciellt. Jag har dock en del saker inplanerade. Ska ner på stan på lördag, och på kvällen kanske det blir bio. På söndag ska jag försöka ta mig ner på gymmet, och sedan kommer Emma hem från Tyskland. Sedan är det ny vecka, och nya tag.



Höjdpunkten nästa vecka måste vara torsdag, ni vet alla hjärtans dag. Olle walldner (mer känd som olle i "fråga olle") ska besöka våran skola. Det kommer att bli intressant. På kvällen ska jag och Emma hitta på något<3

Kommentarer
Postat av: ms g

use a condom

2008-02-07 @ 22:31:15
Postat av: G

alex nu är det dags att kommentera NYFW :)Yeah

2008-02-08 @ 10:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0