141 dagar kvar

image220Med 3384 timmar framför mig så fortsätter jag att räkna ner till friheten. 141 dagar kommer att gå undan. Tänk alla loven inräknade, plus alla helger som för den delen försvinner i ett ögonkast. Sen är det sommarlov. Härliga sommar. Jag har bestämt att jag måste på minst en festival i sommar, men alla bandsläppen har inte gjorts än så fortfarande är det osäkert på var man vill åka. Hultsfred är 12-14 juni. Peace and Love är 23-28 juni. Teddybears, Caesars och Sex Pistols ska till Peace and Love. Hör ni det? Jag blir galen! Det lutar mer åt Peace and Love hitills i alla fall, återstår bara att se vad som händer under de närmaste bandsläppen.

En annan sak man har upptäckt är att Those Dancing Days ska till Hultsfred, Peace and Love och till Emmaboda festivalen. Är jag helt skruvad om jag knappt känner igen artistnamnet? Undra om det är något man har missat kanske.

Kommentarer
Postat av: Jaco

jag känner thoosen dancing days!!!

ABOOO

2008-01-16 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0