Down in the past

image241

PICS: Mandodiao.com (sjätte mars smäller det)

Jag har bakat en kladdkaka. I en hjärtform. Eller.. våran hjärtform var ute i stugan så jag försökte använda min fantasi och använde en pepparkaksform. Jag är inte så duktig, snygg blev den i alla fall inte. Nu sitter jag här och är grymt sugen på att ta en liten bit. Men då skulle hjärtat bli ett trasigt hjärta, och då kan jag ju inte ge den till dig. Hihi.

Matteboken ligger här och väntar. Borde röja upp på skrivbordet och sätta igång. Borde.. men gör inte. Om tio minuter kanske. Minst.. hehe. Först lite Mando i högtalarna! Förresten fyller systeryster 30 imorgon, grattis honeypie!

Kommentarer
Postat av: Maja

LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! puss på dig och min pöjkvän. snygga bilder! älskar den till vänster

2008-01-26 @ 15:46:29
URL: http://majajungklo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0