Perhaps vampires a bit strong but..

Dagens klädsel: Alex vita tshirt med tryck från H&M, svart midjekjol (också denna från H&M) och svarta ribbade strumpbyxor.
Dagens längtan: Alla konserter jag har framför mig, herregud vilket lyx!
Dagens önsketanke: Peace and Love borde ha nytt bandsläpp snart tycker jag.
Dagens favorit: Mr. Svensson ofcourse, everyday!
Dagens göra: Plugga klart alla talen i matteboken. 90 tal gjorda, 50 to go!
Dagens önskeköp: Peace and Love biljett, vita tygskor från Din Sko som alla hade förra sommaren och sen så önskar jag såklart att jag hade råd med en chokladfontän, tänk er doppade jordgubbar i en sån! Mums!

image230
Den här knossen ringde mig nyss. När ska du gästblogga förresten, Alex? :*

Kommentarer
Postat av: alex

imorgon:D jag lovar

2008-01-21 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0