You are not close enough

Come closer.

Den här dagen hade jag en feting planering. Jag skulle gå upp i tid och inte komma försent för en gångs skull. Efter skolans slut klockan 12 skulle jag snabbt ta cykeln hem för att plugga. Sedan skulle jag träffa Maja runt 5 och fota. Vad blev gjort av dagens planering? Jag försov mig. Jag åt ingen frukost. Jag rörde inte en enda skolbok. Jag har fortfarande inte vågat ge böckerna blickar. Det känns som att dom ligger och spanar på mig, med evil eyes hela bunten. Men jag träffade i alla fall Maja, har saknat dig kurt!


Kommentarer
Postat av: Maja

jag har saknát dig! längtar till lördag

2008-01-10 @ 21:04:52
URL: http://majajungklo.blogspot.com
Postat av: KNOSSE svarar

***********************
Maja: jag har saknat dig också honey! lördag kommer bli bäst.
***********************

2008-01-11 @ 15:46:19
URL: http://KNOSSE.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0