and still my world belongs to you

Det tog fan en vecka att smälta det värsta. Krampen, paniken och smärtan avtog lite grann. Det tog en vecka att sluta gråta 24/7. Men jag känner mig fortfarande värdelös. Jag känner mig fortfarande så övergiven och tom att jag inte kan sätta ord på det. Jag kommer aldrig glömma dig. Du var min första kärlek och jag älskar dig. Men jag kan inte göra något annat, jag testar en ny metod just nu och den funkar underbart bra. Stödet från alla vänner är så otroligt stort, utan era sms, telefonsamtal och kramar skulle jag inte ha klarat det såhär långt. Det är nu man märker hur mycket man behöver er. Jag kommer aldrig komma över dig, du kommer alltid vara en stor del av mig. Jag hoppas att du vet det och jag vill bara säga tack för den här tiden du gav mig. Synd att jag inte fick flyga runt bland rosa moln några månader till men vad ska man göra? Du får väl höra av dig om du vill veta av mig, för nu känns det som att jag inte finns för dig längre.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas det blir bättre! :)

2008-03-24 @ 18:26:03
URL: http://basic.tjejsajten.se/
Postat av: Frida

ÅH PUSS på dig emma!

2008-03-25 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0