Everytime it crosses my mind

Jag ryser fortfarande när jag tittar på bilderna. Man får nästan samma känsla tillbaka, jag blir helt galen. Mando Diao Cirkus igår var det bästa jag varit med om på jag vet inte hur länge. Tillsammans med Alex och Maja så kunde det knappast bli bättre. Bara om vi hade haft ståplats, men vi satt nästan inte ner någonting i alla fall. Vi skrek och dansade hela kvällen lång, helt underbart! (större bilder=klicka)

  
image431
  
image434


fler bilder: min bilddagbok eller majas bilddagbok

Kommentarer
Postat av: Maja

FAN VA KUUUUL DET VAR!!! längtar till 29 mars emma

2008-03-07 @ 16:17:26
URL: http://majajungklo.blogg.se
Postat av: Jontos

Vad bra att du hade roligt! Jag tror inte att jag ens hört Mango Diao ens ominte du spelat dem någon gång för mig xD Men jag får väl förutsätta att de är hyfsat bra iaf ;P Se till att bli ordentligt frisk nu :D

2008-03-07 @ 16:50:01
URL: http://www.fz.se/bloggar/jontos/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0