Festival Special #2

Jag tänkte bjuda på en uppdatering på festival sidan, den här gången blir det Peace & Love special! Artisterna rullar in för fullt och för inte så längessen släpptes det senaste bandsläppet. Det är rätt många band som man känner igen. Därav dessa:

image382*
Suzanne Vega (US)
* Hurriganes (FIN)
* Timo Räisänen
* Kent
* Nationalteatern
* Hästpojken
* Miss Li
* Jim White (US)
* Sugarplum Fairy
* Space Age Baby Jane
* Jive

Tummen upp till att Kent börjar synas på princip alla kommande festivaler i sommar! Även Sugarplum Fairy vore rätt roligt att se. Har du planerat in någon festival?


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag funderar på Arvika..

2008-03-03 @ 12:46:54
Postat av: maja

jag vill jag vill jhag vill, med dig!

2008-03-03 @ 16:44:12
URL: http://majajungklo.blogg.se
Postat av: EMMA

Hannah: Låter trevligt :)
Maja: OCH JAG VILL MED DIG! som fan

2008-03-03 @ 16:46:59
URL: http://HTTP://KNOSSE.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0