Yesterday

Igår var en hemsk dag på alla sätt och vis, har nog aldrig sovit så dåligt som jag gjorde inatt. Hade kramp i magen så jag låg och grät konstant tills jag äntligen somnade klockan 5. Nu har jag varit sjuk i ungefär 2 veckor och aldrig blir det bättre. Hämtade ut penicillin för andra gången idag eftersom förra dosen inte hjälpte. När fan ska helvetet ta slut?

Förresten lite news! Pengarna flög iväg med vinden, som de alltid gör när jag åker till Stockholm. Här är några saker jag fick med mig hem under lördagen!

.
Linne H&M (det kostar 199:-)
. Kjol Gina Tricot (funderar på att lämna tillbaka, 149:- btw, till höger!!)
. Marinblå Jeans Cheap Monday (rea, 50:-) ingen bild..

image416image417 
(dåligt gjorda bilder jag vet men jag orkar inte göra bättre just nu)

Kommentarer
Postat av: anna

nice!

2008-03-03 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0